Recent Post

Latest Articles

Rabu, 08 Agustus 2012

Restart Feature

Mengapakah Restart Feature berlaku?


Penerangan Restart Feature

Penting bagi kita sedar bahawa program yang menawarkan pulangan tinggi (high-return) akan mencapai satu tahap dimana aliran tunai mereka menjadi negatif (tidak lagi mampu membayar - overpaid).

Pemilik program kemudianya lari dengan duit yang tinggal dan program tersebut tidak lagi membayar dan terbengkalai (SCAM!) dan hilang begitu sahaja! Ini adalah sejarah dan fakta disebalik 99.9999% program high-return yang wujud sejak tahun 1997...

Kegagalan dan SCAM! ibarat nasib yang pasti bagi semua program high-return yang wujud, (yang masih berjalan juga menghadapi risiko ini).

Secara asasnya, di JSS-Tripler,restart akan berlaku sekiranya perkara diatas berlaku (atau sebab lain yang difikirkan terpaksa), ini adalah Revolution Breakthrough yang menjadikan JSS-Tripler dari Justbeenpaid sebuah program high-return berjaya bertahan begitu lama untuk ahli mereka.

Dengan kewujudan "Restart Feature" menunjukkan kesungguhan JBP untuk menjana keutungan ahli dan juga membuktikan JSS-Tripler/JSS-Matrix ialah gabungan yang memberikan Kestabilan (indefinitely Sustainable)

Ringkasan Restart Feature dalam JustBeenPaid

  • Restart Feature dalam JBP JSS-Tripler (juga disebut Restart atau RSF) boleh dikatakan proses penukaran sebahagian posisi JSS-Tripler kepada posisi JSS-Matrix sebelum ianya matang (umumnya matang pada hari ke 75-81 atau mencapai 150%)

  • Biasanya minimum 10% hingga maksimum 40% daripada posisi JSS-Tripler (bagi semua akaun) akan diterlibat, bergantung kepada Saiz Akaun dan keutungan setakat ini.

  • Sejurus selepas restart, Restart Feed akan berlaku dimana posisi JSS-Matrix akan terhasil dan akan mengisi spot/ruang dalam posisi JSS-Matrix anda yang sedia ada atau membina matrix baru yang sebenarnya dapat membantu mempercepatkan proses JSS-Matrix anda lengkap.

  • Proses Restart ialah kunci penting kepada kestabilan tinggi JSS-Tripler dengan menukarkan Liabiliti (posisi JSS-Tripler) ke dalam bentuk Aset (posisi JSS-Matrix) dimana ianya tetap menjadi milik anda.

  • Namun, bukan semua ahli terlibat dengan proses Restart ini. Pada kebiasaanya, Restart tidak akan melibatkan ahli baru. Restart biasanya tidak menjejaskan akaun JSS-Tripler yang baru dibuat dalam tempoh "10-25" hari (anda mula membeli posisi JSS-Tripler)

  • "10-25 hari" ialah pemboleh ubah yang akan ditentukan dalam setiap restart (didalam keadaan biasa, pekara ini biasanya tidak berubah)

  • Tanpa Restart Feature, JSS-Tripler akan gagal juga seperti mana program high-return lain yang biasa kita lihat.

  • Sebab utama Restart Feature dicipta adalah untuk memastikan keutuhan dan ketahanan JBP, jadi ahlinya dapat menjana keutungan berterusan!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar