Recent Post

Latest Articles

Rabu, 08 Agustus 2012

Cara deposit JSS-Tripler


Langkah dan keperluan dalam deposit di JSS-Tripler

cara dan pekara yang perlu kita ada untuk deposit atau fund akaun dalam Justbeenpaid (JBP) sepertimana juga program lain di dunia online.

Kita akan menggunakan Payment Processor iaitu medium untuk pemindahan wang secara online dan paling penting merentasi sempadan (Global!). Di JBP, kita menggunakan Liberty Reserve (LR), Ego Pay (EP), Solid Trust Pay (STP) dan juga Perfect Money (PM) untuk process deposit dan withdraw.

Kami biasanya menggunakan LR dan STP. Pendaftaran untuk payment processor biasanya percuma sahaja. Caj dikenakan apabila kita menerima fund dan disitu mereka membuat keuntungan dan kos yang mereka perlukan mengurus.

Anda boleh lihat bagaimana mendaftar LR, cara dapatkan dana dalam LR, cara withdraw LR dan pekara berkaitan di: Panduan Liberty Reserve.

Jadi, apabila anda bersedia, boleh teruskan denga deposit ke Justbeenpaid dan membeli posisi JSS-Tripler bagi mendapatkan keuntungan harian. Kami ingin anda jelas dengan pekara dibawah.

Untuk membeli posisi JSS-Tripler, kita perlu mempunyai fund@dana dalam Akaun JSS-Tripler. Untuk dapatkan fund dalam JSS-Tripler, kita perlu pindahkan dari Akaun JSS. Untuk dapatkan fund@dana dalam Akaun JSS pula, kita perlu deposit dari Payment Processor.

Payment Processor ▬► Akaun JSS ▬► Akaun JSS-Tripler ▬► Beli posisi JSS-Tripler


Ikuti langkah-langkah disini:

• Payment Processor ▬► Akaun JSS

• Akaun JSS ▬► Akaun JSS-Tripler ▬► Beli posisi JSS-Tripler

Tidak ada komentar:

Posting Komentar