Recent Post

Latest Articles

Rabu, 08 Agustus 2012

Apakah JSS Traffic Exchange


Justbeenpaid's Synergy Surf



JSS Traffic Exchange ialah sebuah program dibawah Just Been Paid (JBP) dan sama seperti JSS-Tripler

JSS ialah bahagian penting dalam JBP sepertimana JSS-Tripler. Kita boleh bahagikan JSS kepada 2 bahagian penting iaitu JSS Matrix dan Akaun JSS untuk memudahkan pemahaman.

Akaun JSS bertindak seperti wallet didalam JBP sebagai contoh Sekiranya anda ingin withdraw duit dari JSS-Tripler, anda perlu withdraw dari akaun JSS-Tripler ke akaun JSS terlebih dahulu sebelum ke payment processor dan juga untuk deposit ke JSS-Tripler, perlu deposit terlebih dahulu ke Akaun JSS.

Urusan dan kegunaan Akaun JSS telah banyak kita lihat dalam proses deposit dan withdraw.

JSS Matrix ialah Sistem Matrix 2x2 yang bernilai $20 setiap satu dan menghasilkan $60! penjelasan lebih jelas dan panjang lebar berkenaan JSS Matrix akan kita bincangkan secara detail disini.

Definisi Istilah dalam JSS
Diantara penjelasan istilah yang akan biasa kita gunakan untuk merujuk kepada posisi JSS-Tripler dan JSS-Matrix...
  • Posisi JSS-Tripler Matang: Posisi JSS-Tripler akan memberikan pendapatan harian sehingga 75-81 hari (sampai 150%) kemudian dikatakan Matang. Apabila 4 (empat) posisi JSS-Tripler matang, akan menghasilkan 1 (satu) posisi JSS-Matrix. Posisi JSS-Tripler yang matang tidak lagi memberikan pendapatan harian.

  • Daily Tripler Feed: Apabila 4 (empat) posisi JSS-Tripler matang dan ditukarkan kepada 1 (satu) posisi JSS-Matrix (tidak semestinya matang pada masa yang sama, mereka akan kumpulkan 4 posisi JSS-Tripler yang matang). Posisi JSS-Matrix yang baru ini akan dimasukkan didalam sistem. Secara asasnya, 50% dari posisi JSS-Matrix akan masuk ke dalam posisi JSS-Matrix anda yang sedia ada dan 50% lagi akan masuk ke ahli lain secara rawak (ini untuk memastikan keadilan dan kesimbangan kepada semua ahli, tidak kira bila mereka sertai JBP)

  • Posisi JSS-Matrix: Posisi JSS-Matrix ialah Matrix 2x2 yang dibahagiam kepada Level 1 dan Level 2. Matrix ini terbina dari 6 Spot. Matrix yang lengkap (cycles) akan menerima $60.

  • Lengkap (Cycles): ialah istilah yang digunakan apabila 6 spot dalam posisi JSS-Matrix tersebut dipenuhkan dan kemudian ahli akan menerima $60 (apabila lengkap - cycles)

  • Placement: Placement ialah mekanisma yang diwujudkan untuk memenuhkan spot lebih cepat daripada kebiasaan. Placement bernilai $5 dan boleh dibeli apabila spot berkenaan mempunyai link Buy Placement

  • Expedited: Expedited ialah level pertama dalam upgrade Placement, yang bernilai $2.50. Anda hanya boleh membeli Expedited apabila anda sudah membeli Placement di spot tersebut.

  • Premium: (Recommended!) Premium ialah level kedua dalam upgrade Placement, yang bernilai $5. Anda boleh terus membeli Premium selepas membeli Placement atau anda boleh membeli Premium selepas membeli Expedited dengan $2.50 sahaja.

Diagram JSS-Matrix
Diagram menunjukkan gambaran Matrix 2x2 terbina, lihat apakah Level 1, Level 2 dan kedudukan Spot 1 hingga 6.
Posisi JSS-Matrix ialah Matrix 2x2 yang megandungi 2 spot dalam level 1 dan 4 spot dalam level 2. Apabila 6 spot terisi, anda (YOU dalam gambar diatas), pemilik matrix ini akan mendapat $60!

Secepat manakah matrix ini lengkap bergantung kepada strategi dan usaha anda sendiri.

1 (satu) posisi JSS-Matrix percuma terbentuk dari 4 posisi JSS-Tripler yang matang.

Perhatian! Updgrade Keahlian Ke Level 1 sekurang-kurangnya untuk mendapat manfaat JSS-Matrix. Hanya $15 untuk 90 hari (3 bulan), kemudian renew semula apabila luput tempoh. Masa terbaik untuk upgrade keahlian apabila anda mendapat 4 posisi JSS-Tripler pertama yang matang.

Dapatkan lebih banyak info berkenaan JSS-Matrix di: justbeenpaid.com/training/jss-matrix


Masih ade 3 lagi program dibawah JBP yang kami tidak jelaskan iaitu:
  1. JSS-Booster - ditangguhkan
  2. JSS-Warp - ditangguhkan
  3. JSS Test-Drive System (TDS) - sekadar simulasi kepada JSS

Tidak ada komentar:

Posting Komentar